Sigorta şirketleri sürekli müşterilerle temas halinde olduğu için müşteri hizmetlerini geliştirmek için ellerinden geleni yapar. Bu endüstri önce müşteri anlayışını benimser, fakat müşteri işlemleri i...
İK süreçleri yinelenen hacimli görevlerle doludur. İK’da RPA’dan faydalanarak, bu yinelenen görevler otomatikleştirebilir; verimlilik artışı ve daha düşük işletme maliyetleri elde edebilirsiniz. Ayrıc...
İnsan kaynakları, yinelenen ve hacimli görevlerle doludur. Bu yüzden İK’nın RPA’dan faydalanması verimlilik açısından büyük kazançlar sağlar ve işletme maliyetlerini düşürür. RPA ayrıca, manuel olarak...
İş süreçleriniz sıkıcı ve sık sık tekrarlanan görevlere mi dayanıyor? Çalışanlarınız verileri değiştirmek ya da girmek için fazlasıyla zaman mı harcıyor? Ne sıklıkla bu işlemleri yapıyorlar? Bu 3 sor...
Benzeri görülmemiş zamanlardan geçiyoruz. Küresel olarak, yüksek dozda sosyal etkileşimden sosyal mesafeye doğru ilerledik. Şu an içinCOVID-19 salgınından kaçınmanın bir yolu yok. Bu yüzden çalışanlar...
Küresel yazılım pazarının en hızlı büyüyen segmentlerinden biri olan ‘Robotik Süreç Otomasyonu’, tüm endüstrilere oldukça fazla avantaj sağlasa da, teknolojinin en büyük uygulayıcıları; bankalar, sağl...