TEKNOFELSEFİK SORULAR İLE DİJİTALLEŞMENİN ORTAK TANIMINI ÇIKARDIK

683622c7-6a02-4342-9f1a-339249e55993-original

 

ÖNCE SORU SORARIZ…

Onicorn olarak 6 -7 Kasım 2018’de Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen 14. Çağrı Merkezi Teknoloji Fuarı‘ndaydık.

Yönetim Kurulu Üyemiz Cemal Akar ve Genel Müdürümüz Deniz Erol’un yönettiği Teknofelsefik Sorular İnteraktif Çalıştayı‘nda, çağrı merkezi teknolojileriyle ilgili olan farklı sektör temsilcileriyle bir araya gelerek, ‘Dijitalleşme Nedir?’ sorusuna ortak bir tanım oluştururken; çağrı merkezi sektörünün dijitalleşme skorunu ve bu skoru nasıl yukarıya çıkarabileceğimizi somutlaştırdık.

SİZCE DİJİTALLEŞME NEDİR?

Onicorn olarak ‘Önce Soru Sorarız’ teması ve Teknofelsefik Sorular eşliğinde yer aldığımız Çağrı Merkezi Teknolojileri Konferansı ve Fuarı’nda amacımız sektör temsilcileri ile bir araya gelerek dijitalleşmenin ortak bir tanımını çıkarmak ve ihtiyaç setini somutlaştırmaktı. İnteraktif çalıştayımızda sektör yetkilileri ile yeni teknoloji ve trendlerin dijitalleşme algısına olan etkisini birlikte irdeledik. Çalışma sonucunda sektörün ortak bir dijitalleşme tanımını ve skorunu ortaya çıkarırken, bu skorun daha da yükselmesi için neler yapılmalı sorusuna cevap bulduk. Bu çerçevede dijitalleşme ihtiyacındaki kök etkeni bulmaya çalışmak hizmet tasarımı açısından -Onicorn olarak bizlere de- farklı bir düşünme imkanı yarattı. Dolayısıyla etkinlik sayesinde katma değeri olan bir deneyim daha kazandık.